sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

یک سخن

 

 

  

برای دریافت فایل روی کلمه ی سرگرمی کلیک کرده و فایل را دانلود کنید  

 

 

 

بازی و ریاضی

 

  برای دریافت فایل روی کلمه ی سرگرمی کلیک کرده و فایل را دانلود کنید  

 

یک فلش زیبا

 

 

 

 

برای دریافت فایل روی کلمه ی سرگرمی کلیک کرده و فایل را دانلود کنید  

منتخب تصاویر اردو

 

 

 

 

دست ها بالا   

 

 

 

 

 

   

 

 

 

 

 

لذت خوردن چای بعد از بازی  

  

 

 

امروز هم امتحان ؟ 

آقای شرفا  تو رو خدا یک امروز دست از سر ما بردار  

 

 

 

 

 

به نقل از فروشنده ی کتاب :  

 

من تا به حال این همه شوق مطالعه کتاب را در دانش آموزان هیچ مدرسه ای ندیده بودم  

 

بچه ها ُ احسنت   

 

 

  

 

 

 

 

 

کار گاه سفال در اردو گاه و این بار دست و پنجه نرم کردن با گل و هنر های هنرمندان کوچک ما  

  

 

 

 

 

 

محسمه ی سفالی ساخت آقای شیخی  

  

 

 

 

 

 

 

 

 

واین هم هنرمند دیگرمان اقای صفاری  

 

 

 

استکان و نعلبکی  

ساخت آقای سبزواری  

 

 

 

  

 

 

واِقای میرزایی یک هنرمند دیگر   

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

و هنگام خدا خافظی  

 

 

 

 

اردو

در آن روز بیاد ماندنی  

من  

بازی های شما را دیدم  

 

 

 

شادی های شما را لمس کردم

 

 

 

همراه شما خندیدم  

 

 

 

 

در کنار شما گل بازی کردم  

 

 

 

 

شوق شما برای خرید وکتاب را تحسین کردم  

 

 

 

 

 

در کنار شما غذا خوردم  

 

 

 

 

 

و دو باره کودکی خود را باز یافتم و توانستم پس از مدت ها از ته دل بخندم  

 

از خداوند و شما به خاطر این همه لطف و مهربانی سپاس گذارم .

یک معما

این معما توسط یکی از دوستان وبلاگ آقای شایان زنجانیان ارسال شده است .  

 

برای دریافت فایل روی کلمه ی بازی و ریاضی کلیک کرده و فایل را دانلود کنید  

نمونه سوال

حجم و اشکال فضایی  

 

برای در یافت سوالات بر روی  کلمه ی نمونه سوال  کلیک کنید .  

نمونه سوال:  قسمت اول  

نمونه سوال : قسمت دوم

نمونه سوالات استعداد های درخشان

با توجه به استقبال شما عزیزان بر آن شدم که جدید ترین سوالاتی که در آزمون های مختلف به 

 

 دستم می رسد را برایتان در یک پست جدید قرار دهم  

 

تا شاید کمک کوچکی برای رسیدن شما به هدفتان برداشته باشم .  

 

سوالات در قالب pdf  می باشد  

 

باید سوالات را دانلود کرده و پرینت بگیرید .  

 

پاسخ آزمون ها را پس از دو روز در همان محل قرار می دهم .  

 

برای یک دوست

حناب معید : به وبلاگ لیمو ترشت سر زدم چقدر قالب زیبا و از آن زیبا تر اسمش ولی حیف که مانند آسمان روز بی ستاره بود  

منتظر مطالب جالب شما هستم .