sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

آزمون شماره ی یک امید روز چهارشنبه برگزار شد


آزمون جامع امید روز چهار شنبه برگزار شد 




امیدوارم که دانش آموزان توانسته باشند به خوبی خود را در این آزمون ارزیابی کنند تا در آزمون آینده موفقیت بیشتری کسب نمایند . 


مرکوری برایتان سربلندی آرزو می کند . 

رمز آزمون این هفته


رمز آزمون این هفته 


مثل هفته ی قبل + 10 

آزمون جامع شماره 8 ویژه مدارس امید - مفتاح - رسالت

این مطلب توسط نویسنده‌اش رمزگذاری شده است و برای مشاهده‌ی آن احتیاج به وارد کردن رمز عبور دارید.

آزمایشهای شگفت انگبز علوم در هفته ای که گذشت . 2


آزمایشهای شگفت انگبز علوم در هفته ای که گذشت . 2






















آزمایشهای شگفت انگیز از دانشمندان کوچک 2

   آزمایشهای شگفت انگیز از دانشمندان کوچک 2








یک سورپرایز


امروز بهنام عزیز به دیدن من اومد 

حیف که ملاقاتمون به علت شروع کلاس بسیار کوتاه بود و لی در همون مدت کم کلی خاطرات سال قبل را مرور کردیم از لیورپول و یورگن کلوب گفتیم و از آرسنال 

ولی فرصت نشد درست و حسابی با هم دیدن کنیم ولی همون چند لحظه هم کافی بود که بفهمم یک چیزهای بزرگی تو این دنیای کوچک وجود دارند که خیلی با ارزش و بزرگ هستند یعنی 

محبت و مهربانی 

بهنام عزیز بدون که خیلی من را خوشحال کردی و امیدوارم همیشه شاد و خندان باشی . 

ودر آخر هم باید بگم برای تیمت متاسفم فکر نمی کنم حتی با تعویض مربی بتونید از رده ی دهم جدول بالاتر بیایید این حرفو برای تلافی اون حرفت زدن که گفتی آرسنال شانسی در صدر جدوله !!!!!!!!!!!


شوخی کردم برای خودت و تیمت آرزوی موفقیت دارم . 


آزمایشهای شگفت انگیز از دانشمندان کوچک


آزمایشهای شگفت انگیز از دانشمندان کوچک 











به دوست خوبم فرزاد


فرزاد عزیز دل من همبرای تو ودیگر دوستانت تنگ شده امید وارم بزودی ببینمت 


نتیجه پنجمین المپیاد علمی دبستان امید



نتیجه پنجمین المپیاد علمی دبستان امید 









نتیجه آزمون