sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

مسابقه کفشدوزک 12



مسابقه کفشدوزک  12






تصویر سوال

نظرات 10 + ارسال نظر
علیرضا شفیعی جمعه 15 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ب.ظ

سلام اقای ال داود
من بالاخره توی تیز هوشان قبول شدم!!!!!
خیلی وقت بود که می خواستم به شما بگم اما اموزش پرورش گفته بود فعلا اعلام نکیم چون ممکنه دردسر بشه..
خیلی خوش حال که دوباره بچه های سال پیش رو می بینم. من رفتم هاشمی نژاد 1
اگه می تونید این رو به بقیه ی معلمایی که زحمت کشیدن هم بگین مثل اقای کاشانی و خانم زراعتی و اقای کاظمی معلم سال پیشم
امیدوارم همیشه شاد باشید و از تمام زحماتی که توی این سال برای من کشیدید ممنون

خیلی خوشحال شدم به امید دیدار

حمیدرضا شادروحی پنج‌شنبه 21 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:28 ب.ظ http://hamidrezakaraj.blogfa.com/

زاویه ای که با علامت؟ مشخص شده 92 میباشد

مریم جمعه 22 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:01 ب.ظ

جواب 92 درجه هست

آیناز جواندوست دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 03:34 ب.ظ

سلام آقای آل داود نمیدانم من رابه یاد می آورید یانه اما من سال 1390 در آموزشگاه مبتکران با شما آشنا شدم وبالاخره نمونه دولتی قبول شدو راستی از زحمات وویلاگ زیبایتان ممنون.

آیناز جواندوست دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 04:51 ب.ظ http://blak2013.blogfa.com

سلام لطفا برای تفریح به وبلاگ من هم سری بزنید.

عماد ایران نژاد پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:40 ب.ظ

سلام آقا آل داود :

جواب میشه 92 درجه . درسته ؟

سلام عماد عزیز
خوشجال شذم به مرکوری سر زدی
سال نو تجصیلی مبارک امیدوارم بزودی ببینمت
از روش دوخط موازی و خط مورب به جواب می رسی
احتمالا جواب درسته

ALIREZA شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 09:39 ب.ظ http://WWW.WWEWAR.PERSIANGIG.COM

سلام آقای آل داود٬بعد از مدتی یه سری به وبتون زدم.
عکستونو دیدم.جوونیاتون خوشتیپ بدین.اما!!!الان خوشتیپ ترید.فقط یه کمی کچل شدید.
راستی اگه وقت کردین یه سری به وب منم بزنید ٬آخه من بیچاره هیچ بازدید کننده ای ندارم.مرسی
وبم:
http://WWW.WWEWAR.PERSIANGIG.COM

سلام علیرضا ی عزیز
به وبلاگت اومدم اما هیچ کدام از مطالبتو باز نمی کرد
نتونستم نر بزارم
و نفهمیدم کدوم علیرضایی
تاز ه باید بگم قضیه ی کچلی از یک کم هم گذشته

آرمین عرفانی یکشنبه 31 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 05:36 ب.ظ

سلام اقای ال داود جواب 92 میشه مگه نه؟

کی جرات داره بگه نه

محیا رزمی سه‌شنبه 2 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 06:14 ب.ظ

سلام آقای آل داوود من یکی از شاگردان مدرسه ی شمس توس بودم و الان سال سوم راهنمایی تیزهوشان و از وبلاگ زیبایتان بسیار ممنونم ...

سلام از این که منو فراموش نکردی ممنون

ali sabzi سه‌شنبه 12 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:39 ب.ظ

سلام آقای آل داوود. جواب می شه 92 چون اگه شکل رو از سمت راست به 5ضلعی با 2 زاویه ی 90 درجه عمود کنیم جواب بدست می آد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد