sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

یادی از یک دوست

یادی از یک دوست ( رادین اروجی ) 


چند روز پیش به مدرسه ی هاشمی نژاد رفته بودم دوستانت همه جمعشان جمع بود و تنها تو در جمع آن ها نبودی 

همه شاد و خوشحال مثل همیشه از تو هم یاد کردیم 


راستی مشهد جند روزه سرد شده هوای اونجا چطوره مواظب خودت باش که سرما نحوری 


چند تا غلط املایی هم گذاشتم تا حالشو ببری 



نظرات 8 + ارسال نظر
علیرضا شفیعی پنج‌شنبه 25 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ب.ظ

یک سری هم به هاشمی نژاد ۱ بزنید !
چرا فقط جایی که فامیلاتون اونجان میرین!

باز شروع کردی

رادین اروجی جمعه 26 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 02:42 ق.ظ

سلام آقای آل داود!
دلم واسه ایران تنگ شده.واسه دوستام،درسام،معلمام.
حالا که دارم ریاضی و علوم بسیار بسیار ساده کانادا رو میخوانم تازه دارم می فهمم درس ایران چی بود.اینجا هم مدرسه ای مانند تیزهوشان دارند(می گویند درسش ساده تر از ایران هست) ولی من برای این که بتوانم به مدرسه تیزوشان کانادا بروم باید حدود 1 سال مدرسه معمولی بروم تا معلم ها من را بشناسند و از من امتحان تیزهوشان بگیرند.
اگر بخواهم 1 سال صبر نکنم باید یک مبلق خیلی خیلی بالا بدهم برای امتحان که ارزش ندارد.

امیدوارم سلامت باشید.
رادین(غلط املایی گیر بازنشست شده)

مبلغ
نمره ات 19
سلام رادین عزیز
دل من و همه ی دوستانت هم برایت تنگشده است
به امید دیدار

آریا رضازاده یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:48 ب.ظ

یادش بخیر کلاس چهارم همکلاسی بودیم.دلم براش تنگ میشه.

سلام آریای عزیز
دلم برایت خیلی تنگ شده مخصوصا در زنگ خلاقیت درباره ی مدیریت کلاس داری شما

محمد اقبالیان سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 08:19 ب.ظ http://61eqbalian.blogfa.com

انگار همین دیروز بود که تو یک میز با سعیدیان مینشستیم ولی حالا یکی اون سر دنیاست و یکی دیگه اینور دنیا


راستی آقای آل داوود شما کی به هاشمی نژاد1سر زدید که ما شما را ندیدیم؟

محمد عزیز سلام
خوشحالم که به مرکوری سر زدی تا به این وسیله از حالت جویا شوم
به امید دیدار

rabert kokh پنج‌شنبه 14 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:59 ب.ظ http://rabert-kokh.rzb,ir

سلام آقای آل داود امیدوارم خوب باشید.امیدوارم رادین این کامنتو ببینه.می خواستم به شما بگویم امسال کدوم کلاس بهتره و این که چرا رادین جواب ایمیل هامو نمیده بعدم شما کی تشهیف اوردین هاشمی نژاد 1 که شما رو ندیدیم؟؟؟؟؟؟راستی رادین مایکل(سهیل)هم دلش برات تنگ شده و اینکه اگر الان IR بودی حتماّ الان پیش ما بودی راستی می خواستم بهت نزدیک شدن کریسمسم بهت تبریک بگم!!!!BYE

سلام رابرت عزیز
مسلما دل رادین پیش ماست ولی چه می شود کرد سرنوشت هر کس به گونه ای رقم می خوره امید وارم بزودی به ایران بیاد و اورا ببینیم

پوریامجیدی سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:35 ب.ظ

سلام آقا لطفا ایمیل رادینو بزارین همه ببینن

سردسته گروه تازه وارد خرج ننم (رقیب آراکس) سه‌شنبه 24 دی‌ماه سال 1392 ساعت 04:55 ب.ظ

وقتی بود قدرش را ندانستیم و لحطه هایی برای گفتگو با او ازدست دادیم حالا که رفت فهمیدیم چه کسی رفته و تازه قدرش رادانستیم و حسرت آن لحظه هارو میخوریم

علی سلیمانی جمعه 21 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 05:59 ب.ظ

درود بر شما استاد گران قدر،جناب آقای آل داود.الان که دارم به گذشته نگاه میکنم میفهمم چه چیزایی رو از دست دادم،دوست خوبم رادین،فرصت های طلایی و شما آموزگار دوست داشتنی!
امیدوارم همیشه شاد و سرزنده باشید!


درود رادین جوون.چه خبرا از اونور آب رفیق؟!خوش میگززززززززره؟( :) )
خیلی خیلی خیلی خیلی دلم واست تنگ شده!!کاش الان بودی و با هم خوش میگذروندیم!!
برای تو هم آرزوی بهترین هارو دارم عزیزم!!!!!! <3

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد