sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

نلسون ماندلا درگذشت

نلسون ماندلا 


در بین ما نیست 




«ماندلا» نمی میرد و نام او الهام بخش همه کسانی است که زندگی را برای همگان شاداب و پر امید می خواهند. او زنده است تا آنگاه که انسان هست و برای آزادی و سربلندی تلاش می کند.

«نلسون ماندلا» بزرگ مردی است از تبار آزادگی و انصاف که پربارترین دوران عمر خود را در زندان به سر برد تا انسانیت اسیر بیداد و تبعیض را در هر کجای زمین از زندان برهاند و آنگاه که در میان شور بی همانند هموطنانش و هلهله شادمانی همه آزادیخواهان بر مسند قدرت رسمی جا گرفت حتی از دشمنان خویش که نماینده پلیدترین شکل ستم یعنی تبعیض نژادی بودند انتقام نگرفت و حتی آنان را نیز از مهربانی و رأفت و گذشت خود بی نصیب نگذاشت.


موفقیت پیش رفتن است نه به یک نقطه پایان رسیدن.
مهم نیست شیر باشی یا آهو مهم این است که با تمام توان شروع به دویدن کنی
مهم این نیست که زیبا باشی زیبایی در این است که مهم باشی حتی برای یکنفر.
شک هایت را باور نکن و هیچگاه به باورهایت شک نکن . زندگی شگفت انگیز است فقط اگر بدانید که چطور زندگی کنید.
شادترین مردم لزوماً کسى که بهترین چیزها را دارد نیست بلکه کسى است که از چیزهایى که دارد بهترین استفاده را مى‌کند.
دو نفر ممکن است دقیقاً به یک چیز نگاه کنند و دو چیز کاملاً متفاوت را ببینند.
زمینه‌ها و شرایط خانوادگى و اجتماعى برآنچه که هستم تاثیرگذار بوده‌اند امّا من خودم مسئول آنچه که خواهم شد هستم.
همیشه کافى نیست که توسط دیگران بخشیده شویم، گاهى باید یاد بگیریم که خودمان هم خودمان را ببخشیم.
من باور دارم ...که گاهى هنگامى که عصبانى هستم حق دارم که عصبانى باشم امّا این به من این حق را نمى‌دهد که ظالم و بیرحم باشم.
اگر من نگرش و طرز فکرم را کنترل نکنم،او مرا تحت کنترل خود درخواهد آورد.

نظرات 6 + ارسال نظر
نا شناس شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:26 ب.ظ

یک سوال ماندلا قهرمان افریقایی ها بوده بعد حالا که مرده ما با این همه گرفتاری به حال اینم گریه کنیم
آخه به ما چه

arash ramezanzadeh شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 05:16 ب.ظ

salam aghaye aldaveed omidvaram salamat bashid moalleme zist ma soally porside ke mige ta hal hichki natooneste to tizhooshan javab bede :chera sibzamini saghe ast

age javabo midonin lotfan begin mamnoon

امیر ارشیا سوزنی شنبه 16 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 08:07 ب.ظ

حیف شد. واقعا انسان شرافتمندی بود. نلسون ماندلا نمونه یک انسان کامل بود.

اشساثئهبشق سه‌شنبه 19 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 06:27 ب.ظ

خدا بیامرزش

Ali Soleimani پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:32 ق.ظ

با درود فراوان خدمت شما...
منو یادتونه؟؟
چه روز های خوبی رو تو اون کلاس های آموزنده با هم داشتیم...
یادش بخیر...
یاد قلی بخیر...
یاد گروه آراکس بخیر...
یاد اون همه اردو ای که با هم رفتیم بخیر...
یاد اون کاغذ های دست سازمون بخیر...
یاد اون قلت های املائی تون بخیر...

من تمام موفقیت هام رو از شما دارم,قبول شدنم در مدرسه سمپاد و خیلی چیز های دیگه
یک دنیا از شما و زحمات شما متشکرم
از طرف همراه اول (علی سلیمانی)

ممنون
البته امروزا همه دنبال ایران تل هستند و کسی به یاد همراه اول نیست به جز من

arshia پنج‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 01:43 ب.ظ

هیچ وقت ناامید نشد.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد