sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

نفر برتر المپیاد علوم

نفر برتر المپیاد علوم 





فرزاد نفیسی از دانش آموزان خلاق و بسیار مهربان است که با پشتکار فراوانی که دارد آینده ای درخشان در پیش رو خواهد داشت . 


آرزوی موفقیت برای ایشان دارم 


نظرات 4 + ارسال نظر
ممد ملکوتی دوشنبه 15 دی‌ماه سال 1393 ساعت 01:53 ب.ظ

نفیسی ایول دوستت دارم آقای آل داود مرسی که عکس دوستم ویک مبتکرانی را در سایت گذاشتید

مینا ملکوتی چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:36 ب.ظ

اقای ال داود
چه عکسی

ممد ملکوتی چهارشنبه 17 دی‌ماه سال 1393 ساعت 02:40 ب.ظ

فرزاد به حرف خواهرم گوش نکن اون حسوده مثل بقیه

پوریا لعل کا ظمیان جمعه 19 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:19 ب.ظ

اقای الداوود من ازمدرسه ی مبتکران هستم. باعث افتخار ما هست که عکس فرزاد جان را گذاشتی از شما تشکر فراوان دارم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد