sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

یاد ایامی

بدون شرح 





سامان جلالی 
به درخواست یکی از دوستانش 










نظرات 6 + ارسال نظر
امید هاشمی دوشنبه 6 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 02:44 ب.ظ

همون سامان خودمون؟







امید هاشمی/مدرسه ی مبتکران

مهرشادمشکینی سه‌شنبه 7 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:05 ب.ظ

آقای آل داوود.اون ششم هست وتومبتکران هم است

حسام حجت جمعه 10 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 12:26 ب.ظ

یادش به خیر.

علیرضا شفیعی 91-92 سه‌شنبه 21 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 08:32 ب.ظ

یادش بخیر !!
کاش عکس منم میزاشتین

سهیل وفایی دوشنبه 4 اسفند‌ماه سال 1393 ساعت 04:00 ب.ظ

سلام آقای آل داوود
ممنون که عکس من و رادین رو گذاشتین
نمیتونم بگم چقدر دلم واستون تنگ شده
یادش بخیر کلاس ششم و پنجم بهترین سالایی بودن که تو مدرسه گذروندم
دلم واسه رادین هم تنگ شده
اگر این نظر رو خوندین به آقای کاشانی و آقای ضیایی و خانم زراعتی (اگر هنوز هستن تو مدرسه) و آقای کمال پور ومعاون ها و آقای فهیمی سلام منو برسونین
و اگر میشه لطفا توی جواب این نظر زمان و مکانی که گفته بودین بعد از فارغ التحصیل شدن با همه ی بچه های کلاس ششم جمع بشیم رو بنویسید؟
خیلی دوستتون دارم
خداحافظ


ارادتمند شما
مایکل فارادی

مهدی مهدی عزتی (ک) شنبه 23 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:43 ب.ظ

منون که عکس من و سوزنی و تقوی رو گذاشتین
نمیتونم بگم چقدر دلم واستون تنگ شده
یادش بخیر کلاس ششم و پنجم بهترین سال هایی بودن که تو مدرسه گذروندم
دلم واسه تون تنگ شده
اگر این نظر رو خوندین به آقای کاشانی و آقای ضیایی و خانم زراعتی (اگر هنوز هستن تو مدرسه) و آقای کمال پور ومعاون ها و آقای فهیمی سلام منو برسونین
و اگر میشه لطفا توی جواب این نظر زمان و مکانی که گفته بودین بعد از فارغ التحصیل شدن با همه ی بچه های کلاس ششم جمع بشیم رو بنویسید؟
خیلی دوستتون دارم
خداحافظ

اوچیک شما

توماس ادیسون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد