sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

کتاب های تکمیلی سمپاد برای دانش آکموزان هفتم

کتاب تکمیلی ادبیات فارسی هفتم




نظرات 4 + ارسال نظر
صدرا دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:37 ب.ظ

ممنونم اقای ال داود من ادبیات و ریاضی را دانلود کردم ولی نمی دونم چرا علوم دانلود نشد.

صدرای عزیز
مشکل بر طرف شد

علی کیخسروی دوشنبه 18 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:44 ب.ظ

سلام اقای ال داوود امید وار هستم حال شما مساعد باشد من از این برنامه های شما برای تابستان بچه ها بسیار رازی هستم به امید دیدار دوباره

ممد ملکوتی جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:00 ب.ظ

مرسی

هومن قانع پنج‌شنبه 14 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 07:12 ب.ظ

اقای ال داود عزیز من هومن قانع هستم دانش اموز سال پیش شما خیلی ناراحتم که دیگر شما را نمی بینم من بخاطر زحمات شما و اقای کاشانی هاشمی نژاد سه قبول شدم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد