sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

یک خبر خوب


همان طور که اکثر دوستان مرکوری مطلعند  در سال قبل 


مرکوری دوستی از استان بوشهر از منطقه ی عسلویه پیدا کرده بود که نوجوانی باهوش با استعداد و پر توان به نام نیما نیک روز بود که در کنار دیگر دوستان مرکوری تلاش می کرد تا در آزمونی که در پیش دارد به موفقیت برسد 


امروز بعد از ظهر این دوست خوبمان تماس گرفت و خبر موفقیت در آزمون ورودی مدارس استعداد های درخشان استان فارس - شهرستان شیراز را به من داد 


بسیار از شنیدن این خبر مسرور و شادمان شدم و لازم دیدم این خبر را به اطلاع دیگر دوستان مرکوری برسانم 


آرزوی موفقیت برای همه ی دوستان مرکوری را دارم 


Photo Effect Result



نظرات 9 + ارسال نظر
نیما نیک روز جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:27 ب.ظ

قربون شما آقای آل داوود عزیز
من بالاخره بعد از یک سال تلاش بی وقفه و شبانه روزی تونستم موفق بشم و از شما وآزمون هایی که مرتب برای من میفرستادید نمیتونم یاد نکنم چون که در موقعی که من فکر میکردم که چه جوری میتونم این همه مطلب رو یاد بگیرم شما به دادم رسیدید ومثل یه چراغ راه منو روشن کردید ..ای کاش بتونم روزی محبتتان را جبران کنم و آنروز بهترین روز من باشد.
برای همه ی کسانی که در این آ؛زمون شرکت کردند و تلاش کردند آرزوی موفقیت دارم . به امید روزهای خوب.

بهنام لیورپولی جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 05:49 ب.ظ

سلام اقا مگه نتایج اومده؟

کسری خندان جمعه 22 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:43 ب.ظ

سلام چه خوب ! کاش نتایج مارو هم زودتر اعلام کنن.

علیرضا شنبه 23 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:05 ب.ظ http://Beal aviation. blog far. com

نتایج اعلام شده؟

مشهد اعلام نمی کند
مرتب به اداره کل زنگ بزنید

یاسین یکشنبه 24 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 09:35 ب.ظ

خیلی عالی و مبارک باشه

فرزاد نفیسی دوشنبه 25 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:28 ب.ظ

سلام.
خیلی خوشحال شدم. مبارکت باشه نیما

سارا هادوی جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:31 ق.ظ

با سلام


یک خبرخوب : من فرزانگان شماره 1 قبول شدم.


با ارزوی موفقیت برای همه کلاس ششمی ها

با تشکر فراوان از زحمات شما استاد بزرگوار

زهرا جمعه 12 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 11:43 ب.ظ

موفق باشی سارا جان

مینا ماکوتی جمعه 23 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:54 ب.ظ

سارا جان موفق باش ی در فرزانگان 1 می بینمت از زحمات شما استاد بزرگوارهم متشکرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد