sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

ماشین های بدون سوخت

موضوع تحقیق : ماشینی اختراع کنید که موجب آلودگی هوا نشود . 

زمانی که برای اولین بار وارد کلاس شده و با دانش آموزان جدید روبرو شدم   آن ها را متقاعد کردم که باتوجه به میزان آلودگی هوا و استفاده بیش از حد از سوخت های فسیلی چیزی به پایان عمر حیات در کره ی زمین نمانده است . و اگر به فکر آینده ی خود هستید باید انرژی های پاک را جایگزین سوخت های فسیلی کنید  

به همین دلیل به مدت یک ماه به شما فرصت می دهم تا ماشینی بسازید که بدون آلودگی هوا حرکت کند .  

فریاد دانش آموزان طبق معمول به اعتراض بلند شد اما به آن ها گفتم خواستن توانستن است و باید از جایی شروع کنیم  

اکنون بیش از یک ماه از آن ماحرا  می گذرد و من در برابر خود بیش از 75 ماشین که توسط دانش آموزان اختراع و ساخته شده است را می بینم .  

بعضی از آن ها من را آن چنان شگفت زده می کند که باور آن بسیار سخت است که این ماشین ها و این ایده ها از ذهن کودکانی ده ساله تراوش کرده باشد .  

ضمن سپاس از همه ی این دانش اموزان تصاویر ماشین ها و سازندگان آنها را در بخش بزرگ دانشمندان کوچک قرار می دهم .

نظرات 16 + ارسال نظر
محسن ادینه پور سه‌شنبه 18 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 01:21 ب.ظ

با سلامخدمت اقای ال داوود خوشحال میشوم اگر ای پیام به دست شما برسد اقای ال داوود لطفا بیشتر از کلاس ما یعنی کلاس پنجم دو مطلب بگذارید


با تشکر

پسرم پیامت را در یافت کردم چشم
این وبلاگ متعلق به تمام دانش آموزان است و سعی می کنم کار های جالب شما را در آن قرار دهم
سپاسگذارم

نیما خوشدل دوشنبه 26 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:47 ب.ظ http://mercury.biogsky.com

آقای آل داوود خیلی قشنگ بود اگه میشه چند تا موشک دیگه بذارن متشکرم

ترلان جمعه 28 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:28 ب.ظ http://www.gtas-science.blogsky.com/pages/sheklakapple

این اولین مطلب وبلاگ شما است ! تا حالا ندیده بودمش . . . همیشه دوست دارم اولین مطلب وبلاگ ها رو ببینم!

حمیشه اولین ها جالب تر و صمیمی تر هستند .

ترلان دوشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:58 ق.ظ http://www.gtas-science.blogsky.com/

حمیشه؟!؟!

محمداسماعیلی پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:07 ب.ظ

یاد۵/۱نیم سال پیش بخیر

mehrazin پنج‌شنبه 13 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ق.ظ http://class-4.blogfa.com

باسلام وخسته نباشید.وتبریک ولیعهدی صاحب الامری مهدی موعود اعجل الله تعالی فرجه را به همکار محترم تبریک می گویم.
بسم الله الرحمن الرحیم
این النّبأ العظیم؟
السلام علیک حین تهلل و تکبر
سلام ما برتو وقتی که حق را تهلیل وتکبیر گویی
بیا دو باره پاک کن زجاده ها غبار را
به عاشقان نوید ده رسیدن بهار را!
تمام لحظه های من فدای یک نگاه تو
بیا و پاک کن زدل حدیث انتظار را!
آغازامامت گل سرسبدعالم هستی بقیه الله الاعظم حضرت حجه بن الحسن امام زمان (عج)برمنتظرین ظهورش مبارک.[گل][بدرود][گل]

محمد خالقی:شاگرد پارسال آقای آل داو پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:22 ب.ظ

شما را به خدا داستان های جدید بگذارید!حوصله ام سر رفت!البته ببخشید اگه بی احترامی شد!

جتما در سال جدید .
نوروز مبارک

محمد خالقی:شاگرد پارسال آقای آل داو چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 04:06 ب.ظ

آقامی گن در سال تحصیلی جدید آقای شرفائ،شما و آقای کاشانی هریک فقط به یک کلاس درس می دهید.راست است؟

آقای شرفا بله ولی من و آقای کاشانی هنوز در همون سه کلاس درس می دهیم

ارش شنبه 1 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 12:36 ب.ظ

سلام اقای ال داود من واقعا شگفت زده شدم اولا ازتون تشکرمیکنم بخاطر سایت کامل و زیبایی که دارین با این که من دانشجو هستم و به اصطلاح از سطحی که شما برای سایت درنظرگرفتید بالاتر اما از خیلی از مطالبش استفاده کردم وبرام حتی هیجان انگیز بوده جای تشکر داره از شما اگه دوست داشتین ایمیلتون رو برام بفرستید تا بتونم بیشتر باهاتون درتماس باشم و استفاده ی بهتری ببرم واقعا در بعضی مطالب تحسین منو برانگیختید افرین به شما

??????? یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 05:51 ب.ظ

آقای آل داوود میشه درباره ی تحقیق که گفتید راهنمایی کنید درگیرشم

رژینای عزیز در کلاس ختما توضیخ می دهم

عین.شین چهارشنبه 15 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 03:51 ب.ظ

آقا دارم اولین مطلب وبلاگتونو می خونم.
خدا این اروجی و گروهشو خیر بده.
یعنی از اول نظرهایی که براتون گذاشتن به سورط فاحعه بازی دازای قلت عملایی حسطید.
خداییش چقدر تمرین کردین توی وبلاگتونغلط املایی نباشه.
حتی بچه های همون موقع هم فهمیدن.
من بچه های کلاس مثل پور علی و سوزنی و نجیبی خیلی به وبلاگتون سر میزنیم و هیچ وقت هم شما رو فراموش نخواهیم کرد.

ولی هر کاری کردن من اصلاح نشدم که نشدم

سنا پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:40 ب.ظ

سلام آقاى آل داوود مرسى از سایت خوبتون

Sana پنج‌شنبه 1 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 03:43 ب.ظ

سلام آقاى آل داوود بهترین مدرسه کدوم مدرسس

حسن خان زاده سه‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:55 ب.ظ http://www.veblag nadaram.com

سلام
من طرحی دررابطه با تولیدخودروبدون سوخت دارم ک باعث حرکت اتومبیل بدون احتیاج ب هیچگونه سوختی میشود....................
لطفا کمکم کنید
دانشجوی رشته مهندسی مکانیک-حسن خان زاده

reza جمعه 24 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 11:09 ق.ظ

سلام اقا من امینی هستم یک سوال داشتم اگه هرچی به هسته زمین نزدیک تر بشیم جازبه هم کم تر میشه؟

reza amini شنبه 25 مهر‌ماه سال 1394 ساعت 09:59 ب.ظ

سلام اقا لطفا جواب سوالمونو زود تر بگین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد