sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

کلاس من

یک توضیح  

 

می خواستم برای دوستانی که به این وبلاگ سر می زنند از کلاس من بگویم  

کلاس من در حقیقت نه تنها کلاس من نیست که من کوچک ترین دخالتی در اداره و برنامه های کلاس ندارم .  

این کلاس متعلق به دانش آموزان است . یعنی صاحبان اصلی کلاس  

این اسم توسط دانش آموزان برای این کلاس انتخاب شده و به معنای آن است که این کلاس را متعلق به خود می دانند .  

کلاس من فرصتی است برای رشد اندیشه ها ُ خلاقیت ها و استعداد هایی که فرصتی برای ظهور نمی یابند .  

کلاس من یک روح تازه است در آموزش و رورش نوین .  

کلاس من برای آن است تا ما آدم بزرگ ها کودکان خود را باور کنیم .  

کلاس من فریاد کودکانی است که به بازی گرفته نمی شوند .  

 

من به عنوان معلم تنها ناظر بر توانایی های دانش پژوهان کوچک هستم که هر بار با اندیشه های خود مرا بیش تر شگفت زده می کنند .  

 

دانش آموزان یک هفته انتظار می کشند تا زنگ کلاس من فرا برسد .  

 

تا به من معلم اعلام کنند شما هم سعی کن کلاس را به این گونه اداره کنی تامن همیشه از بودن در کلاس اجساس شادی و طراوت کنم .  

 

به امید آن که تمام زنگ های مدرسه شادابی زنگ کلاس من را داشته باشند .  

 

نظرات 1 + ارسال نظر
محمدعلی کاظمی سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:15 ب.ظ

سلام.
حیف شدکه پارسال نتونستیم این کلاس راداشته باشیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد