sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

یک عکس یک خاطره

یک دوست خوب  

 

چند روز پیش  یک دوست خوب و با محبت به دیدن من و دیگر همکاران آمد  

به راستی دیدن دانش آموزان سال های قبل چقدر شیرین و خاطره انگیز است  

مخصوصا که خبر موفقیت و سر بلندی آن ها را هم به دنبال داشته باشد .  

 

خوب این دوست خوب کسی نیست جز محمد علی کاظمی . 

 

 

 

دوست عزیر می بخشی که عکس بهتری از شما نداشتم  

 ضمنا ایمیل شما هنوز به دستم نرسیده است .  

 

از این که به وبلاگ خودت سر زدی و پیام گذاشتی سپاس گزارم از این که پاسخ به پیام هایت این قدر با تاخیر داده شد معذرت می خواهم .  

 

منتظر پیام های دیگر شما هستم  

 

قدر آن چیز هایی را که داری بدان و همیشه شکر گزار باش .

نظرات 5 + ارسال نظر
حسام لایق چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 04:30 ب.ظ

سلام ببخشید فکر می کنم سپاس گزار به این شکل نوشته می شود

محمدعلی کاظمی چهارشنبه 24 آذر‌ماه سال 1389 ساعت 09:05 ب.ظ

سلام . ممنونم از اینکه جوابمو دادید . من جند تا از عکسها را براتون ایمیل کردم . شاید آدرس ایمیلتونو اشتباه وارد کردم . لطفا ایمیلتونو برام به ariahapas@yahoo.com بفرستید . بازم ممنونم .

محمدعلی کاظمی یکشنبه 5 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:39 ب.ظ

سلام.
می خواستم بهتون یک خبر خوب بدم فکرکردم شایدازشنیدنش خوشحال شید. من روزجمعه درآزمون
تیزهوشان گاج دراستان مقام اول و درکشوربین۳۰۰۰نفر
مقام چهارم راکسب کردم.به قول مامانم تمام این موفقیت ها رامدیون زحمت های شماوآقای کاشانی هستم.
امیدوارم یک روزبتوانم محبت های شماراجبران کنم.

همان طور که کفتی واقعا ازشنیدنش شادمان شدم و البته از شما جز این انتظار نمی رفت همیشه سر افراز و خوش خبر باشی

صدیق چهارشنبه 22 دی‌ماه سال 1389 ساعت 02:41 ب.ظ

می تونی از شاگردات بهتر عکس بگیری/زوایای خاص /رویدادهای خاص

[ بدون نام ] شنبه 7 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:34 ب.ظ

سلام.ببخشید فضولی نباشد صدیق کیست که این طور با شما حرف می زند؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد