sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

غلط املایی

 

امروز وقتی داشتم پیام های دوستان را برسی می کردم  یک از دوستان همیشگی وبلاگ  

از یک نوشته ی وبلاگ غلط املایی گرفته بود   

باشرمندگی به سراغ آن نوشته رفتم و با کمال تعجب دیدم که آن نوشته نه تنها یک غلط که دقیقا 5 غلط املایی داشت  

 

سری تکان دادم و در دل گفتم  

 

اگر قرار باشد به من و آن دوست محترم نمره ی املا بدهند  

دست کمی از یکدیگر نخواهیم داشت .  

 

اما خارج از شوخی سعی می کنم در نوشته هایم بیش تر دقت کنم که غلط املایی نداشته باشم  

مخصوصا که من معلم املای بچه ها هم هستم .

نظرات 2 + ارسال نظر
محمدعلی کاظمی سه‌شنبه 7 دی‌ماه سال 1389 ساعت 11:11 ب.ظ

سلام.
اگرنگاهی به صفحه های دیگربیندازیدبیشترازاین هم پیدامی کنید.

خوب که این طور
هر چقدر من کوتاه میام انگار فایده نداره
ضاهرا شما هم به جمع لیاقین اضافه شده اید

تذکر
لیاقین = جمع مکسر لایق

[ بدون نام ] شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:32 ب.ظ

وای این جا چه خبره ؟
چه غلط تو غلطی شده !
همین محمد علی هم که کلمه ی ظاهراً را یه جورایی نوشته !!
تازه این آقای سید ابوالقاسم هم که در خط اول همین پست کلمه ی بررسی رو یه جور دیگه نوشته !
شاید من اشتباه می کنم ؟ نمی دونم من که گیج شدم !

شما اشتباه نمی کنید
راستش همان مثل معروف ادب از که آموحتی از ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد