sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

به خاطر یک دوست کوچک

  رز مهربان    

 

عیدتان مبارک

من هم وقتی که شنیدم از ایران رفتی کمی ناراحت شدم و دلم برا ی کار های قشنگی که برای  

 

 کلاس علوم می آوردی تنگ شده مخصوصا آدامس کپک زده  

 

گفتم شاید دلت برای مشهد تنگ شده چند تصویر از شهرمشهد انبخاب کرده بهت هدیه  

 

می دهم      

  

 

 

 

پرونده:Vakilabad 1.jpg

 

 

 

 

 

نظرات 2 + ارسال نظر
معید برادران شنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 04:13 ب.ظ http://smbh.mihanblog.com

سلام
میتونم بپرسم کی؟

امیدوارم تابستان بیش تر بتونی سر بزنی
این بد اخلاقی هایت هم که تمامی ندارد .
ما باید شرایط را نه به نفع خودمان که آن طور که درست است تغییر بدهیم
حرف های روباه به شاهزاده ی کوچک که خاطرت هست
باید این جانوران را رام کنی
کاری که من چندین ساله دارم انجام می دم و گرنه زندگی در کنار آن ها واقعا به سختی می گذرد .
در باره ی کی هم متاسفم

گوگو جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:31 ب.ظ http://gtas-science.blogsky.com

رز طیـــوری رو می گین؟

آره دانش آموز سرزنده و فعالی بود خدا به همراهش باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد