sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

چند بازی خلاقیت

 

 

وقت  خواب جوجه ها 

 

 

 

  

 

زمان خوابیدن جوجه ها فرا رسیده است. به این موجود صورتی کمک کنید تا مرغ و خروس ها را به مکان های مورد نظر(مکان های آبی رنگ) منتقل کند. برای این کار می توانید از کلیدهای جهت نما استفاده کنید 

 

  

 

  

جمع آوری الماس 

  

 

 

این پسرک مسئول جمع آوری الماس است. با استفاده از کلیدهای جهت نما به او کمک کنید تا الماس ها را سریع جمع کند. توجه داشته باشید که این پسرک فقط به صورت افقی یا عمودی حرکت می کند. الماس آبی را  به عنوان تکیه گاه به کار ببرید. با فشاردادن دکمه (space) جای پسرک و الماس آبی عوض می شود.   

 

 

 

    

بازی تانگرام  

 

 

 

در این بازی باید قطعات را مطابق الگویی که در گوشه ی سمت راست بالای صفحه ی بازی می‌بینید مرتب کنید. با استفاده از فلش‌های سمت راست می‌توانید تکه‌ها را دوران دهید. با استفاده از گزینه ی  LINES ON می‌توانید خطوطی ایجاد کنید و قطعه‌ها را داخل آن بچینید و با انتخابLINES OFF  خطوط را از بین ببرید. در صورتی ‌که مرتب کردن قطعات برای شما مشکل است، با انتخاب گزینه ی HINT، برش‌هایی روی الگو ایجاد می‌شود و شما ساده‌تر می‌توانید تکه‌ها را کنار هم بچینید. با انتخاب  PUT TOGETHER تکه‌ها به صورت یک مربع و با انتخاب BREAK APART تکه‌ها به صورت پراکنده نمایش داده می‌شوند.

 

نظرات 2 + ارسال نظر
نیکی نعیمی پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:54 ب.ظ

بازی آخر راحته ولی دوتای اول یکم سختن.

ترلان پنج‌شنبه 5 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:49 ب.ظ

اون بالاییه خیلی سخته . یه خورده تکون اضافی بخوری گیر می کنن تو گوشه ها . بهتر بود با هر بار فشار دادن دکمه به اندازه ی مشخصی جلو می رفت . مثلا صفحه رو قسمت بندی می کرد .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد