sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

بازی و سرگرمی

 ستاره قرمز 

 

ستاره قرمز 

 

 

یک بازی فکری بسیار هیجان انگیز پیش روی شماست. تفکر، دقت و سرعت عمل بالای شما دست به دست هم داده و موجبات موفقیت شما را در این بازی فراهم می کند. با کلیک بر روی اشکال هاشورخورده، آن ها را از بین می برید و ستاره قرمز را به سمت صفحه اصلی هدایت می کنید. دقت کنید وقتی یک مرحله را با موفقیت پشت سر گذاشته اید که ستاره قرمز را به روی صفحه اصلی هدایت کنید. توجه داشته باشید، کلیک کردن بر روی اشکالی که هاشور نخورده اند هیچ تأثیری نخواهد گذاشت. 

 

 

 

بازی 

 

 bloxorz  

 

بازی bloxorz

 
 

این بازی شامل 33 مرحله است که در هر مرحله باید بلوک را درون حفره مربعی بیندازید. با استفاده از کلیدهای جهتی می توانید بلوک را حرکت دهید که در صورت سقوط مکعب مستطیل بازی از ابتدا شروع می شود. در بعضی مراحل پل وجود دارد. دو نوع پل نرم(به شکل دایره) و سخت(به شکل ضربدر) وجود دارد که برای فعال سازی پل های سخت، بلوک باید به صورت عمودی روی آن قرار بگیرد. مربع های چشمک زن نشان دهنده ی عمل کردن پل ها بر روی آن ها می باشند. دقت کنید در صورت ایستادن عمودی بر روی مربع های نارنجی سقوط خواهید کرد! جداکننده ها به شکل ( ) هستد که بلوک را به دو قسمت تقسیم کرده و برای کنترل هریک می توانید از spacebar استفاده کنید. در نهایت فقط بلوک کامل می تواند وارد حفره شود. 

 

 

 

 

موشک بسازید، پرتاب کنید 

 

 تا کجا می توانید یک موشک کاغذی رابه پرواز در بیاورید؟ 

 

موشک را بسازید و پرتاب کنید. با استفاده از لغزنده های موجود، وزن و حالت های مختلف را برای موشک کاغذی ایجاد نمایید، روی practice کلیک نمایید و با ماوس روی موشک کاغذی کلیک کرده و زاویه پرتاب و قدرت پرتاب را تنظیم کنید و موشک را پرتاب نمایید.

 

 

نظرات 3 + ارسال نظر
نیکی نعیمی دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:26 ب.ظ

بازی های خیلی باحالی هستند واقعا ممنون.

مخصوصا بلوک
من که نتونستم به انتها برسونم

ترلان چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:11 ب.ظ

خیلی باحال بود . . . مرسی

ترلان چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:40 ب.ظ

بلوک خیلی جالبه .ستاره ها آسون بود همه شو رفتم .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد