sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

بای بای

 

 

همه چیز در پایان است  

 

 

هر سلام سر آغاز دردناک یک خداحافظی است 

 

 

هر سال این موقع از سال که می شد تلخ ترین روز سال برایم شکل می گرفت  

 

پایان یک سال دوستی هایی که مثال ان را در هیچ گوشه ای از دنیا نمی توانی یافت  

 

اما احساس من این است که گویی امسال هیچ گاه به پایان نخواهد رسید  

شاید به لطف دنیای مجازی است که این احساس به من دست داده است  

امسال هر وقت دلم برای شما تنگ می شد به سراغ وبلاگ می رفتم و  شما را آنجا می دیدم و ... 

 

به امید دیدار تا همیشه  

 

پروردگار پشت و پناهتان  

 

محبت بیکرانم نثار شما دوستان کوچکم  

  

 

امید وارم گروه لیاقین چیزی برای غلط گیری  نیابند  

 

 

goodbye.gif

 

 

 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
ترلان چهارشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:57 ب.ظ


حمیدرضاصفاری پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ق.ظ

اقا ازشما متشکرم اگر همیشه ما را یادتون باشه ومطمئن باشید شما هیچ وقت از یادم نمی روید ودر قلبم جای دارید

حسام لایق پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 09:58 ق.ظ

نه آقا چیزی نیافتیم

علی رضا ضیایی مقدم پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:13 ب.ظ

اما کلاس من هیچ گاه نباید متوقف شود.

محمدمهدی توکلیان پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ب.ظ http://www.ensign.blogsky.com

آقا بی کران درسته. نه بیکران!!!

به گروه لیاقین خوش آمدی

نیکی نعیمی پنج‌شنبه 12 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:56 ب.ظ

من اصلا فکر نمیکنم الان وقت خداحافظی باشد حتی اگه نبینیم همدیگه رو یادها که از بین نمیرن

مایکل فارادی شنبه 3 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:30 ب.ظ

سلام آقای آل داوود امیدوارم من را از یاد نبرید من هیچ گاه شما را از یاد نخواهم برد





ارادتمند شما

مایکل فارادی

دوست خوبم مایکل
از این که من را هنوز بیاد داری ممنون هستم
هنوز خاطرات طرح ها و آزمایش های جالب شما را بیاد می آورم و
شما را تحسین می کنم هر جا هستید موفق باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد