sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

یک نامه یک سوال

یک سوال از  دوست خوبمان سینا احمد آبادی  

 

سلام اقای ال داوود من چند روز پیش توپ فوتبالم به داخل یک جوی اب روان و تمیز افتاد. من هم رفتم که توپم رو بردارم.من به طور اتفاقی توپم رو داخل جوی شستم.عمق اب کمی بیشتر از توپم بود.و من توپ رو به طور کامل به داخل اب بردم.و ناگهان توپ رو ول کردم.توپ به بیرون از اب و برخلاف جهت اب پرید.میخواستم بدونم برای چی بر خلاف جهت اب به بیرون پرید. 

ممنون

 

 

ار دوستان خوبم می خوام ا گه پاسخی به این سوال دارند بنویسند  

سپاس گزارم

نظرات 3 + ارسال نظر
معید برادران سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:48 ب.ظ http://smbh.mihanblog.com

سلام.فکر میکنم به علت اینکه اگر اب به سمتی مثلا راست میرفت به علت نیروی جنبشی که وارد میکنه به توپ میخوره و فشار میاره و توپ رو به حرکت در میاره.سمت نیرو چون سمت راست بوده و توپ به طور کامل داخل آب شده آب به علت وجود توپ نیرو خود را به پایین توپ ساطع میکند و توپ میاد بالا!

محسن ادینه پور سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:49 ب.ظ

فشار اب باعث این اتفاق شده

مایکل فارادی چهارشنبه 28 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:00 ب.ظ

چون که هوای درون توپ از آب سبک تر است





ارادتمند شما

مایکل فارادی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد