sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

عکس های خاطره انگیز  

 

 

 

 

 

سال  1389 - 90   

 

 

 

 

 

 

 

سال  1387 -  1388  

 

 

 

 

  

 

سال  1387 -  1388   

 

 

 

سال 1388 - 89  

 

 

 

سال 1388-89

 

 

 

 

سال 1388-89

نظرات 2 + ارسال نظر
معید برادران دوشنبه 24 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:14 ب.ظ http://smbh.mihanblog.com

thanks

من عکس زیادی از شما ندارم اگر از اون سال عکس داری برام بفرست تا بذارم . ممنون میشم .

هروی چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ

اقا راحت باشین وفقط از پنج333 عکس بذارین.
پنج2 وکلاس های دیگر همه باقالی.
اقا من و بقیه دیگه تو سایت شما نمیایم

سلام جناب رئیس
می بینم که قهر کردن هم بلدی
اما اول از همه برای سوئ تفاهمی که پیش اومده از شما معذرت می خواهم
اما فکر می کنم برداشت شما تا حدودی از انصاف بدور است
خودت می دونی که من با جدا کردن بدانش آموزان به کلاس بر تر و متوسط و ضعیف مخالفم و هیچ وقت در این کار دخالتی نمی کنم و معیار من برای جدا سازی فقط و فقط میزان انسانیت و بشر دوستی است که خوشبختانه کودکان و نوجوانان مزین به هر دو می باند .
و شما یکی از بهترینشان ئو
خوب می دانی که قبول شدن و نشدن در آزمون های مثلا استعداد های
هیچ وقت برای من مهم نبوده و نخواهد بود
اگر تمام وبلاگ من را بگردی اثری از خبر قبولی و نتایج تیز هوشان در آن نمی بینی . مگر در جواب بچه ها چیزی نوشته باشم

اما اگر تصاویری از دانش آموزان کلاس های دیگر اگر می بینی بنا به در خواست آن ها ویا در جواب محبت های آن ها برای نوشته هایشان در قسمت نظرات می باشد . کافیست مثل همین دفعه یک نظر بدهی تا هم من از دیدن نوشته هایت خوشحال شوم و هم بیاد سال گذشته تصویری برایت بگذارم
به حر حال از آزردن دل کوچک و مهربانت عذر خواهم و امید دارم که مرا ببخشی . با تشکر آل داود .

امیدوارم دوباره به من سربزنی و بنویسی که مرا بخشیده ای .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد