sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

تشکر از امیر بختیاری برای ایمیل های جالبش

این تصویر برای  

 

تشکر از امیر بختیاری برای ایمیل های جالبش   

 

حیف که  عکس بهتری نداشتم  

 

نظرات 8 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ب.ظ

بفرمایید کدوم یکی امیر آقاست ؟

وسطی

معید برادران سه‌شنبه 25 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ب.ظ http://smbh.mihanblog.com

سلام امیر معیدم شناختی؟

خوشحالم که از این طریق دوباره دوستی ها تازه می شوند

کلاس دوست داشتنی چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 11:55 ق.ظ http://lovingclass.blogsky.com/

حالا که شناختیم
مخلص امیر آقا هم هستیم !

از طرف امیر تشکر می کنم
آخه نمی دونم این دوست خوب کی دوباره به من سر مزنه

معید برادران چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 12:14 ب.ظ http://smbh.mihanblog.com

آقا میشهایمیلشو به من ارسال کنین(به ایمیلم)؟

فکر می کنم خودش این کارو بکنه

امیر چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 03:05 ب.ظ

آخ مگه میشه کسی تورو نشناسه معیدخان؟!

محسن ادینه پور چهارشنبه 26 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 05:33 ب.ظ

اقا ما بعد از روزهای زیاد بالاخره نمونه قبول شدیم البته با کمک های دلسوزانه شما راستی اقا ی ال داوود معذرت میخوام چند روزی درگیر اسباب کشی بودم نتونستم سر بزنم

خوشحال شدم
به امید موفقیت های بیش تر شما .

محسن ادینه پور پنج‌شنبه 27 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:18 ب.ظ

سلام اقای ال داوود اقا پارسال همین موقع سن شما ۴۵ سال بود الانم که ۴۵ ساله شما سنتون تغییر نمیکند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

جانم
پارسال این موقع هم ۴۵ سالم نبود .

حالا چه منفعتی برای شما داره که سن واقعی منو بدونید . جز مچ گیری کاره دیگه ای بلد نیستید . ؟؟؟؟

امیر شنبه 29 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:22 ق.ظ

از همینجا به همه ی دوستای خوبم سلام میکنم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد