sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

کلاس دوست داشتنی ( کلاس دوست خوبم آقای واعظی )

کلاس دوست داشتنی  

 

کلاسی به مساحت ۱۲ متر مربع اما به وسعت قلب همه ی کودکان  

 

برای درک آن بهتره خودتون سری به وبلاگ دوست خوبم آقای واعظی بزنید  

 

http://lovingclass.blogsky.com/ 

 

 

 

  

 

  

 

نظرات 22 + ارسال نظر
آشنا یکشنبه 6 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ب.ظ http://lovingclass.blogsky.com/

سلام سید عزیز
استاد خوب
مثل همیشه فقط می تونم بگم دوستتون دارم و بهتون احترام زیادی می ذارم .

ممنون وسپاس

غلامرضا عطایی شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:16 ب.ظ

با سلام خدمت دوست خوبم جناب آقای واعظی
خیلی وقته شما رو از نزدیک ندیدم دلمان بایتان تنگ شده سری به ما بزنید.عطایی وحسنی زاده وسایر کارکنان دیانت

معین معروف به اسلومیشن پنج‌شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ق.ظ

سلام اقای واعظی خیلی وقت بود که به سایت نیامده بودم یک دفعه یادم اومد بیام توسایت دلم برایتان خیلی تنگ شده شماره ای که توی ماشین به من دادید پیدا نمی کنم راستی کلاسارو هوشمند کردین منضورم همان دیتاست کاش می شد دوباره شما را میدیدم قول میدم وقتی تعطیلی ها تمام شد بیام مدرسه شما را ببینم

پارسا موسوی چهارشنبه 14 آبان‌ماه سال 1393 ساعت 01:04 ب.ظ

سلام

داریوش جمعه 14 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 07:03 ب.ظ http://http:/

سلام آقای واعظی من شما راخیلی دوست دارم

معین مسعودی سه‌شنبه 9 دی‌ماه سال 1393 ساعت 06:06 ب.ظ

آقای واعظی سلام، دلم خیلی واستون تنگ شده، بابت همهی زحمت هایی که در کلاس چهارم برایم کشیدین ممنونم،،،،،،، اینکه شما منو اسلو موشن صدا میکردین باعث شد تو مدرسه بدنام شم وهمه حتی معلم ها منو مسخره کنن. اگه منو تند وسریع صدا میکردین شاید مشکلم زودتر حل میشد، الان هم حاضرم تو خیلی کارا باهاتون مسابقه بدم تا ببینین که کسی بمن نمیرسه مث شنا، دوچرخه سواری، کاربا کامپیوتر و...

پارسا جمعه 3 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:39 ق.ظ

سلام دلم واسه ی شما تنگ شده

داریوش جمیلی چهارشنبه 15 بهمن‌ماه سال 1393 ساعت 09:51 ب.ظ

سلام آقای واعظی من حتما درس هایم راخوب میخوانم راستی حتما نمره علوم. چند شده ام

هانی هنرمند شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 03:07 ب.ظ

سلام اقای واعظی دلم واقعا تنگ شما

امیرحسین دوشنبه 11 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:21 ب.ظ

دلم برایتان تنگ شده.

حسین یکشنبه 1 شهریور‌ماه سال 1394 ساعت 11:21 ب.ظ

سلام دوستان کسی رمز وبلاگ آقای واعظی رو میدونه؟

سید احسان حسینی شنبه 2 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 05:14 ب.ظ

سلام اقای واعظی.
منم احسان درسال 91-92

سید احسان حسینی شنبه 2 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 05:22 ب.ظ

ببخشید 92-93

علی ضابط طلب یکشنبه 15 آذر‌ماه سال 1394 ساعت 09:10 ب.ظ

سلام آقای واعظی من دلم خیلی واستون تنگ شده یادش بخیر کلاس چهارم بودم اما الان هفتم مدرسه نمونه هستم نمنوه دولتی مولوی کمک های شما خیلی تاثیر گذار بود ببخشید من اینجا خیلی سرم شلوغه خیلی دلم می خواست یه روز بیام پیشتون ایشالا یه روز دوباره تو همون کلاس واقعا دوست داشتنی همدیگرو ببنیم من منتظر اون روز می مونم

ناشناس یکشنبه 11 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 01:26 ب.ظ

سلام اقای واعظی العان شما کدام مدرسه اید حتما جواب بدین

علیرضا پیشنمازی پنج‌شنبه 15 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 08:28 ب.ظ

سلام استاد ما در حال حاضر با بچه های اون سال در کلاس ششم درس میخونیم لطف کنید وبه مدرسه ما بیایید

کمیل صنعتکاد جمعه 16 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 03:35 ب.ظ

سلام اقای واعظی . من شاگرد کلاس چهارم شما هستم در مدرسه امام حسین . دلم خیلی براتون تنگشده

هانی هنرمند جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:22 ب.ظ

سلام آقای واعظی دلم براتون تنگ شده زیادددددددددددددددددددددد

هانی هنرمند جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:25 ب.ظ

سلام خوبین

هانی هنرمند جمعه 30 بهمن‌ماه سال 1394 ساعت 04:56 ب.ظ

سلام خوبستین

علیرضا فروتن پنج‌شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 06:31 ب.ظ

سلام اقای واعظی منم فروتن کلاس چهارم یادتون میاد
دلم براتون خیلی تنگ شده است
العان شما کدام مدرسه اید
من که در مدرسه ی امام حسین شماره ی پنج هستم
معلم من اقای سیماعی است
میشه بگین رمز وبلاگ شما چیست؟
ممنون از طرف فروتن

کورش فروزانفر دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 07:35 ب.ظ

سلام آقای واعظی حالتون خوبه
شنیدم که از مدرسه قائم رفته اید
داداشم کلاس سومه می خواد سال بعد رو با شما باشه
می خواستم بدونم کدوم مدرسه اید
فعلا خداحافظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد