sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

اسم خودتون به ژاپنی چی میشه؟

 

اسم خودتون به ژاپنی چی میشه؟

اسم خودتون به ژاپنی چی میشه...؟!!

شاید براتون جالب باشه که بدونین اسمتون به ژاپنی چی میشه ! با استفاده از معادل سازی انگلیسی به ژاپنی می‌توانید متوجه شوید اسم شما به ژاپنی چگونه خوانده می‌شود…

A – ka
B – tu
C – mi
D – te
E – ku
F -l u
G – ji
H – ri
I – ki
J – zu
K – me
L – ta
M – rin
N – to
O – mo
P – no
Q – ke
R – shi
S – ari
T – s
U – do
V – ru
W – mei
X – na
Y – fu
z – zi

 این مطلب از وبلاگ همکار محترم 

( قاصدک ) انتخاب شده . از همکاران محترمی که در پایه ی اول تدریس می کنند توصیه می کنم به وبلاگ ایشان سری بزنند .  

 

 http://www.amozesh-aval.blogfa.com/cat-8.aspx

 
نظرات 2 + ارسال نظر
هروی پنج‌شنبه 10 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 11:13 ق.ظ

اقا شما هم برای سایت اهنگ جذابی بگذارید
سایت قشنگ تر می شود.

معمولا با این کار حجم صفحه زیاد شده و به راحتی بالا نمی آید
ولی روی این مسئله فکر می کنم .

چمنی جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 10:39 ق.ظ

من شماره ی هروی را گم کردم شما شماره اش را ندارید اگر داریدبگویید ممنون

من ندارم اما اگر باهاش کار واجبی داری از مدرسه می گیرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد