sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

معما

 معما

چند تصویر چهره در شکل زیر می بینید؟

هفت تا خوب است، اما گر بتوانید ۱۰ تصویر را ببینید بهتر است .... 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
\parham rastghar nzhad جمعه 8 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 07:16 ب.ظ http://www

من که 3 تصویر دیدم پس چرا شما می گو یید 10 تصویر؟

باید بیش تر دقت کنی

/parham rastghar nzhd چهارشنبه 13 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 04:13 ب.ظ

اقا هر چه نگاه می کنم بازم 10 تصویر ندیدم؟

ترلان چهارشنبه 20 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:50 ب.ظ http://www.gtas-science.blogsky.com/

شما ۱۰ تا شو پیدا کردین؟؟؟

hessam layegh جمعه 22 مهر‌ماه سال 1390 ساعت 08:03 ب.ظ

من 10تا شو پیداکردم

3تا سمت راست توآسمون
1سمت چپ در آسمون
یک سر این آقاهه
اگر گوش آقاهرو توجه کنید یک خانمه
چشم و فک وبینی ولوپ آقاهه یک مرده
اون سگه 2تا حساب میشه یکی خود سگه یکی دسته آقاهه روسینش
اون نوره بدن آقاهس و

همین

باید ببینم
امید وارم همینطور باشه

آرش پنج‌شنبه 22 دی‌ماه سال 1390 ساعت 09:19 ب.ظ

آقا من فقط 7 تا شو پیدا کردم ، اون سگه هم تصویر آدم داره؟

خیلی هم خوبه

گالیا یکشنبه 9 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:29 ب.ظ

من7 تا پیدا کردم ولی 3 تای دیگه نمیدونم کجاست؟

بیش تر دقت کن

فرنوش اعلمی چهارشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:38 ب.ظ

من9 تا پیدا کردم گوشش 1 اگه خوب دقت کنین از چشم تا فکش 2 تا 1سمت چپ اسمون 3 تا سنت راست 1 بچه تو بغل خانومه یکی خود اقا

عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد