sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

عیادت

عیادت آنلاین  

 

ازهمه ی دوستانی که از طریق مرکوری به عیادت من اومدند و از حال من جویا شدند به این وسیله سپاس می گویم به شکر خدا و دعای قلب های پاک شما این روز ها حالم بهتر شده و جای نگرانی  نیست  .

 

از لطف همه ی شما سپاسگزارم و برای شما و خانواده ی محترمتان آرزوی سلامتی دارم .  

 

نظرات 3 + ارسال نظر
hessam layegh پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:27 ب.ظ http://hl619.blogfa.com

آقا الان مدرسه می روید

الان راستش جمعه است و ساعت ۶ عصر
اگه منظورت الان منه
و اگه منظورت الان خودته آره
اصلا نمیتونم روزی را بدون حضور در کلاس و هیاهوی شما دانش آموزان تصور کنم

ونوس پنج‌شنبه 5 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:50 ب.ظ

اهای قبول نیست من خبر نداشتم. چرا به من نگفته بودید؟

الان حالم خوبه و حای هیچ نگرانی نیست .
ممنون از همدردیت

محمدمهدی توکلیان جمعه 6 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:19 ب.ظ http://ensign.blogsky.com

lسلام دلم خیلی برای شما و آقای کاشانی و...کلا برای کلاس پنجم تنگ شده.به نظرم بهترین و خوش اخلاق ترین معلم علوم شما هستید.حالا که رفتم اول راهنمایی و معلم های اون جا رو میبینم،قدرشمارو میدونم.البته معلم ریاضیمون آقای بختیاری دقیقا مثل شماست.اخلاقش.حرکاتش.
اما وقتی معلم علوممون میاد سر کلاس،اگه نفس بکشیم دعوامون می کنه.خلاصه دلم براتون خیلی تنگ شده.به امیرحسین و آقای کاشانی هم سلام برسونید.

ما هم خیلی سر کلاس از شما یاد می کنیم مخصوصا سر کلاس خلاقیت
که میومدی پای تخته و با آرامش روش های تازه ای برای حل مسائل مطرح می کردی
یادش به خیر چه شیرین و سریع گذشت .
ضمنا خوبی مدارس راهنمایی اینه که انسان با معلمای متعدد و مختلف وبا روش های گوناگون آشنا میشه
به نظر من نباید هیچ کس را با کسی دیگر مقایسه کنیم و با ید ادم ها را همونطوری که هستند قبول کنیم .
میدونستی که اگه دنیا پر از گل های یکنواخت بود چقدر خسته کننده بود .
پس خیلی خودت را اذیت نکن و انتظار نداشته باش همه ی معلم ها همانگونه باشند که انتظار داری .
بعضی وقت ها باید دانش آموزی باشی که معلم ها انتظار دارند .
البته منم به این حرف اصلا اعتقادی ندارم و لی فکر می کنم گاهی اوقات چاره ای نیست .
خوشحالم که خوب و سر حالی و امیدوارم همیشه سر افراز باشی .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد