sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

داستان کوتاه

روز قسمت  
 
 
روز قسمت بود. خدا هستی را قسمت می کرد. خدا گفت : چیزی از من بخواهید. هر چه که باشد‚ شما را خواهم داد. سهمتان را از هستی طلب کنید زیرا خدا بسیار بخشنده است.

و هر که آمد چیزی خواست. یکی بالی برای پریدن و دیگری پایی برای دویدن. یکی جثه ای بزرگ خواست و آن یکی چشمانی تیز. یکی دریا را انتخاب کرد و یکی آسمان را.

در این میان کرمی کوچک جلو آمد و به خدا گفت : ....

 من چیز زیادی از این هستی نمی خواهم. نه چشمانی تیز و نه جثه ای بزرگ. نه بالی و نه پایی ‚ نه آسمان ونه دریا. تنها کمی از خودت‚ تنها کمی از خودت را به من بده.

و خدا کمی نور به او داد.

 نام او کرم شب تاب شد.

 خدا گفت : آن که نوری با خود دارد‚ بزرگ است‚ حتی اگربه قدر ذره ای باشد. تو حالا همان خورشیدی که گاهی زیر برگی کوچک پنهان می شوی.

و رو به دیگران گفت : کاش می دانستید که این کرم کوچک ‚ بهترین را خواست. زیرا که از خدا جز خدا نباید خواست.

 هزاران سال است که او می تابد. روی دامن هستی می تابد. وقتی ستاره ای نیست چراغ کرم شب تاب روشن است و کسی نمی داند که این همان چراغی است که روزی خدا آن را به کرمی کوچک بخشیده است.

نظرات 4 + ارسال نظر
hessam layegh شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:10 ب.ظ

آقا ما از مدرسه شاک هستیم آقا با این که ما تو تزهوشانیم اردکانی امکاناتش بیشتره آقا تواردکانی اتق اینترنت دارن ولی ما یه اتاق داریم 30 40 تا کامپیوتر داره خالیه نم یان یه adsl واسش بخرن

اگه یادت باشه تو مدرسه ی امید هم آزمایشگاه نداشتیم ولی بیش از همه ی مدارس تو مدرسه آزمایش انجام دادیم
من اینو پیشبینی می کردم که مدارس استعداد های درخشان چندان تفاوتی با دیگر مدارس نداره آن چه موجب جذابیت و تفاوت چشمگیر این مدرسه با دیگر مدارس شده خود دانش آموزانند که هم با هوش و هم خلاق هستند و این موجب رشد دانش اموزان خواهد شد چرا که بیش تر از انکه از معلم چیزی بیاموزند از یکدیگر می آموزند . با آرزوی موفقیت .
و این جمله همیشه یادت باشه که انسان معمولی تابع شرایطه و انسان خلاق شرایط را به نفع خودش تغییر می ده .

ستاره شنبه 7 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ب.ظ http://www.hoshosargarmi.mihanblog.com

باعرض سلام وخسته نباشید
لطفا به وبلاگ من هم سر بزنید
منتظر نظراتتان هستم
دانش آموزتان فهیمه صرافیان

ستاره یکشنبه 8 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 02:50 ب.ظ http://www.hoshosargarmi.mihanblog.com

باعرض سلام وخسته نباشید
لطفا به وب من هم بیایید و نظر بگذارید
منتظرتان هستم

بهش سر زدم بسیار زیبا بود
بازم بهش سر می زنم امیدوارم مثل این بار با مطالب تازه و نو باز هم منو غافل گیر کنی

علی محمدی پنج‌شنبه 12 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:51 ب.ظ

آقای آل داوود دل من برای شماخیلی تنگ شده است . لطفا سوال برای امتحانات میان ترم بگذارید ورمز را به من بگو اید.

باشه چند نمونه سوال می ذارم و همچنین چند سایت خوب نمونه سوال

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد