sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

کلاس آزمایش گاه علوم

 

کلاس آزمایشگاه علوم  

 

دلم برای کلاس آزمایشگاه علوم خیلی تنگ شده بود مدت ها بو که صدای هیاهوی دانشمندان کوچک که برای انجام آزمایش از مسئول کلاس نوبت می گرفتند و همیشه نگران بودند مبادا نتوانند آزمایشی که برای انجام آن یک هفته زحمت کشیده بودند را ، انجام بدهند .  

وهمچنین صدای اعتراض دانش آموزان انتهای کلاس که به نفرات جلو می گن بشینید تا من هم ببینم  و خلاصه دلهره هم داشتم که نکنه بچه های امسال مثل سال قبل از این کلاس استقبال نکنند و کلاس آزمایشگاه به تعطیلی کشیده بشه .  

 

اما این نگرانی چندان دوام نیاورد و دوباره با همان شور و هیجان سال های قبل کلاس آزمایشگاه به پرشور ترین زنگ های مدرسه تبدیل شد . واگه دانش آموزان سال قبل بهشون بر نمی خوره باید بگم حتی پر شور تر از سال قبل .  

 

البته اون اتاق کوچکی که در آن وسایل آزمایش را قرار میدادیم و زنگ های تفریح دانشمندان کوچکمان در آنجا به آزمایش می پرداختند را از ما گرفته اند و به کلاس تبدیل کرده اند .  

 

اما همانطور که که گفتم باید همیشه شرایط را به نفع خودمان تغییر بدهیم  

یک کوله آوردم و مثل آوارگان این کوله را روی دوشم حمل می کنم و به کلاس می آورم .  

 

امسال کلاس آزمایشگاه خیلی زود رونق گرفت و با آزمایشهای هیجان انگیزی که دانش آموزان  

می آورند به جذابیت این کلاس افزوده شده است  

البته من هیچ وقت آزمایش های جالب دانش پژوهان سال های قبل را هم فراموش نمی کنم و هراز چند گاهی آزمایش های آنان را با نام خودشان در کلاس اجرا می کنم  

 

مانند آزمایش گرمای نداف و اختراعات میرزایی ( نیوتن )  و آزمایش های مایکل فارادی ( وحدت ) و... 

 

 

تصاویری که در این قسمت می بینید حاصل تلاش یکروز کلاس آزمایش گاه است .  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

نظرات 9 + ارسال نظر
م برادران جمعه 13 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:57 ب.ظ http://smbh.mihanblog.com

سلام اقا شما اکانت فیس بوک ندارین؟اگر دارین بدین و اگر ندارین بسازین چون جاتون بسیار خالی است در فیس بوک و به جنا ب کاشانی نیز کوشزد کنید بسازند.هچنین حال جناب کاشانی چطور است؟چندی پیش خوابشون رو دیدم
و در اخر در امسال با بروبچه های جدید چطورید از ما بهترند؟ رضایی پژند بینشون است؟کسی به نام ارمین افشار میشناسید؟

من بیش تر بینشون دنبال معین می گردم که تا به حال پیدا نکردم
آدمی متفاوت با ویژگی های مختص خودش .
البته اگه هوش و توانایی های پژند منظورته آره ولی ویژگی های اخلاقی و انسانی ایشان نه و همچنین دیگران .

hessam layegh شنبه 14 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 06:48 ب.ظ http://hl619.blogfa.com

آقا این عکسا رو که می بینیم گریمون میگیره

یه خبر می خوام بهت بدم نمی دونم ناراحت میشی یا ...
این تصاویر که دیدی آخرین کلاس آزمایشگاه من در امید بود
چون به لطف بخشنامه های بی دلیل دیگه به معلمان رسمی اجازه ی کار در مدارس غیر انتفاعی را نمی دن و بچه های امسال محروم از کلاس خلاقیت و آزمایشگاه
امروز که به مدرسه ی جدیدم رفته بودم مانند یتیمی بودم که تازه پدرشو از دست داده و نمی دونی چه حالی داشتم
دلم می خواست با یکی درد دل کنم .
چه کسی بهتر از دوست کوچک اما بزرگم حسام

چمنی چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:26 ب.ظ

اقا عکسای پارسال جاست

محسن ادینه پور چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:27 ب.ظ

اقا ماشاالاه به بچه های امسال ما پارسال تو کل سال اینقدر ازمایشنکردیم

آره امسال هم مانند سال قبل بچه های خلاقی داریم
تازه هنوز بیشتزشون را کشف نکردم .

م برادران پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ب.ظ http://smbh.mihanblog.com

میشه از این معلمای رسمی کمی بیشتر توضیح بدید...

محسن ادینه پور پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 01:39 ب.ظ

اقا بگم این بخشنامه ها رو خدا چکار کنه که همچین معلمیرو از این بچه های خلاق وباهوش گرفت اقا واقعا جا خوردم

دانش آموز خلاق همه جا هست اما این که در میانه ی سال این گونه تصمیم بگیرند کار خوبی نیست .

Hessamlayegh پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 07:30 ب.ظ

Agha yanichi che ghadr in amozesh o parvaresh ma bade
Yani bache hae emsal az nashtan moalem khobi mesle shoma mahrom bashand

ممنون از احساس همدردیت
و اظهار لطفت
اره این روز ها حال خوبی نداریم نه من و نه بچه ها
تو اوج درسها یه مرتبه بیان و بگن شما باید بری یه مدرسه ی دیگه

محسن ادینه پور دوشنبه 23 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:20 ب.ظ

اقا یعنی اقای کاشانی و اقای شرفا از امید رفتن؟؟؟

خیر تازه منم کم کم دارم برمی گردم

parham rastegarnezhad سه‌شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 06:44 ب.ظ

حسین لایق راست می گه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
واقعا آدم گریش می گیره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد