sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

به یاد دانش آموزان سال های گذشته

تصاویری از دانش آموزان سال های گذشته  

 

به خاطر محبت ها و مهربانی هایشان و اینکه هنوز معلم کوچک خود را فراموش نکرده اند .  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

نظرات 11 + ارسال نظر
popa79 دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:02 ب.ظ

مرسی . خیلی قشنگه

hooman tavakolizade دوشنبه 16 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:46 ب.ظ

salam
mamnoon ke ina ro kozashtin
vali chtor gireshon avordin?

وقتی با عکس های کلاس پنجم مقایسه ات می کنم راستی راستی خیلی همتون بزرگ شدین
ماشاالله

hooman tavakolizade سه‌شنبه 17 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 04:15 ب.ظ

mer30

خواهش میکنم

محسن ادینه پور چهارشنبه 18 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 09:21 ب.ظ

سلام اقای ال داوود اگه میشه یه سری هم به نمونه دولتی اردکانی بزنید لطفا

همین امشب

م برادران پنج‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ب.ظ http://smbh.mihanblog.com

سلام ای بابا!ی ما دیر به دیر سر میزنیم به مرکوری یا شما سریع مطلب میزارین!
در ضمن همه رو از سایت مدرسه برداشتین دیگه؟

آره عکس ها از سایت مدرسه ی شماست .
ضمنا میشه بگی مسئول سایت مدرسه و عکاس این تصاویر کیه ؟

محمد حسینی جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:21 ب.ظ

سلام آقای آل داوود
اول ازهمه این که بسیار متشکرم برای برای زحماتی که
برای ما کشیدید وعکس های قشنگی گذاشتید که مرا به یاد دورا نی که بسیار درس خوان و رپ خوان بودم انداخت
راستی شنیدم مدرستان را عوض کردید
می شه اسم وآدرس مدرسه جدیدی که رفته اید به من
بدهید


باتشکرمحمدحسینی

شهید زواریان اسم مدرسه ی جدید منه
دانش آموزان بسیار مودب و مهربانی داره هیچ کدومشون هم نمی دونند رپ چیه و تا به حال نشنیدند
خوب البته منم وظیفه دارم تا پایان سال از اونها خواننده ی رپر و بچه های بی ادب و ... بسازم یه چیزیی مثل ...

البته به شوخی
یاد پارسال به خیر
هنوز اون رپ زیبایت در باره ی معلم مهارت ها را بیاد دارم .

حامد جمعه 20 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 03:36 ب.ظ

سلام.
پس من چرا از تو سایت مدرسه پیداشون نکردم؟؟؟
راستی اگه منو نمیشناسین به پسرتون بگین میشناستم.
بهش بگین رفیق ناباب سلام رسوند

حامد جان خوشحالم که به مرکوری سر زدی
این جا را خونه ی خودت بدون
هر وقت بیای قدمت روی چشم
عکستو. امیر حسین نشونم داد
یه چیز هایی یادم اومد
خوشحالم که امیر جسین دوستای نابابی مثل شما داره
کمی هم از آداب نابابی به امیر یاد بده
ممنون می شم
به امید دیدار .

محمد حسینی شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 05:58 ب.ظ

آقابعد از ظهر ها امیدین؟

محمد جان ممنون که به دیدنمان اومدی واقعا خوشحال شدیم

حامد شنبه 21 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 08:32 ب.ظ

این چه حرفیه شاگر ایشونیم

البته امیر حسین در باره ی ناباب کلی توضیح داد .
به هر صورت اگرم استاد شده در محضر شما درس خونده .
حالا ببینیم این کل کل تا کی ادامه داره .
منتظرت میمونم

م برادران سه‌شنبه 24 آبان‌ماه سال 1390 ساعت 12:24 ب.ظ http://smbh.mihanblog.com

عکاس های مختلفی داره معلم پرورشی آقای حکیم الهی و .... زیاد اند
یک دوربین دستشون میگیرین بعضی ها هم با موبایل عکس میگیرن

امان از نگاه ...
یکم به مسائل با نگاه خوشبینانه تر نگاه کن
انصافا عکساشون بد نیست

محم طه خراشادی زاده پنج‌شنبه 10 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:08 ب.ظ

سلام آقای آل داوود خیلی خوشحال شدم وقتی که دیدم میتونم دوباره شما رو ببینم . نمی دونم که شما منو به یاد دارید یا نه ولی من هیچ وقت شما رو فراموش نمیکنم.دوستار شما محمد طه خراشادی زاده

آقای طه چطور ممکنه من شما را از یاد ببرم
هنوز برق نگاه کنجکاو و جستجوگر شما را بیاد دارم
و سکوتی که سر شار از ناگفته هابود
دانش آموزی باهوش و خوشفکر اما مظلوم و ساکت با نمراتی درخشان
همیشه شما را در خاطر دارم و برایت آرزوی سر بلندی و موفقیت میکنم
امیدوارم یک روز که به مدرسه ی شما می آیم بتوانم شما و دیگر دوستانت را ملاقات کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد