sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

آزمایش یخ بستن آب داغ

آزمایش یخ بستن آب داغ  

 

نظرات 5 + ارسال نظر
محسن ادینه پور پنج‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:01 ب.ظ

سلام اقا میشه کارهایی که میکنه را توضیح بدین.

حتما خودم هم حس گردم تصاویر خیلی مفهوم نیست

سیده حنانه شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 12:16 ب.ظ

سلام
من اتفاقی با سایت شما آشنا شدم خیلی برایم جالب بود
من این آزمایش را خیلی خوشم آمد (یخ بستن آب داغ) چون باید یک تحقیق در کلاس ارایه می کردم این آزمایش را عنوان کردم و قرار شد من در کلاس به صورت عملی نشان دهم منتهی هر کار کردم نشد استات سدیم را خریداری کردم و طبق این برنامه عمل کردم متاسفانه جواب نداد در صورتی که می توانید مرا راهنمایی بفرمایید.
با تشکر مجدد
حنانه کلاس چهارم دبستان

چشم حتما این آزمایش را در مدرسه انجام می دهم و روش کار آن را مجددا مینویسم .

سیده حنانه شنبه 17 دی‌ماه سال 1390 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام
من اتفاقی با وبلاگ شما آشنا شدم بنظر جالب آمد

من به اتفاق مادر و پدرم این کلیپ کامل ترجمه کرده و مانند خودش استات سدیم خریداری شده را به آب گرم که به درجه جوش نرسیده اضافه کرده و کاملا حل کردم سپس مانند خودش در یخچال قرار دادم ولی متاسفانه نشد به صورت جامد در نیامد نمی دانم مشکل کجاست در صورت امکان راهنمایی بفرمایید.

با تشکر
حنانه کلاس چهارم دبستان

چشم
مجدد

135 سه‌شنبه 21 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 01:42 ق.ظ

سلام.این یخ نیست....محلول فراسیر شده است.

سیدمحمد حسین موسوی چهارشنبه 10 دی‌ماه سال 1393 ساعت 03:29 ب.ظ

سلام لطفا طریقه درست کردن یخ سریع بطور بما هم یاد دهید من چند بار امتحان کردم نشده
توی اینترنت در این مورد ویدئو زیاد هست همشون رو امتحان کردم اما تبدیل به یخ نشده
بیشتر توضیح دهید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد