sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

خلافیت تنها با یک ورق کاغذ

تصاویر جالبی از مسابقه هنری که در آن هنرمندان تنها یک ورق کاغذ در اختیار داشتند

 



 





 



 




 



 




 




 




 




 

 



 

نظرات 3 + ارسال نظر
Connect To سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ق.ظ http://connectto.blogfa.com

عرض سلام و خسته نباشید
آپم ، اگه وقت کردی یه سر کوچولو به وب منم بزن شاید مطالبش به دردت خورد
منتظر حضورت هستم

کیخسروی دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ب.ظ http://tohidschool.com

درود بر شما
از وبلاگ بسیار آموزنده و جذاب شما دیدن کردم. واقعا از این همه ذوق و خلاقیت سر شوق آمدم.دست مریزاد.
با اجازه شما وبا ذکر منبع از این یادداشت شما در وبلاگم استفاده میکنم.
خوشحال خواهم شد اگر از راهنمایی های شما بزرگوار استفاده کنم.باز هم سپاس گزارم.
در پناه یزدان پاک

آقای کیخسروی سلام
از این که شما وبلاگ مرکوری را مورد مهر خود قرار داده اید . ممنون هستم
از تمام مطالب وبلاگ در صورت نیاز می توانید استفاده نمایید .

امیرمرتضی سالاری چهارشنبه 27 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:03 ب.ظ

من هم میخواستم بسازم اما نشد!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد