sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

خاطراتی که هیچ گاه فراموش نمی شود

خاطراتی که هیچ گاه فراموش نمی شود 


















نظرات 2 + ارسال نظر
پدرام جمعه 28 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 04:17 ق.ظ

سلام آقای آل داود حالتان خوبه

ممنون از احوال پرسی شما
راستش نه به تازگی خبر کشته شدن یکی از دانش آموزانم را شنیدم و نمی تونم به راحتی آن را باور کنم .

پوریا کریم پور سه‌شنبه 30 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 05:22 ب.ظ

با سلام به آقای آل داوود عزیز
آقای آل داوود نکنه مارو از یاد بردین.از شما بعید بود یکی از اعضای گروه آراکس رو فراموش کنید .به پدرام هم سلام برسونید .چاکر شما کریم پور

همیشه فکر می کردم حرف ک مربوط به کی بود
پس شما بودید
راستی شنیدم مقام علمی کسب کرده ای خیلی خوشحال شدم
من هیچوقت شما را فراموش نمی کنم
شما جزئی از وجود من هستید و قسمتی از سال های شیرین عمرم
چگونه می توانم شما را فراموش کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد