sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش




نظرات 14 + ارسال نظر
Mohammad Reza BAAKHLAGH جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:09 ق.ظ http://mamadbg.blogfa.com

آقا قبول شدممممممم. اردکانی و هاشمی نژاد یک

فرزاد نفیسی جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 10:51 ق.ظ

سلام. خسته نباشید و صبحتون بخیر.
خواستم بگم که نتایج تیزهوشان اومده و نمونه تو سایت اومده. من و سامان و کسری محمد جواد رمضانپور هم هاشمی نژاد یک قبول شدیم و ممد ملکوتی هم 3 قبول شده.
ولی همش حاصل تلاش های شما معلم عزیزمه که واقعا خیلی بهم کمک کردین.

حسین شادمان جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 11:50 ق.ظ

سلام آقای آل داوود
بالاخره نتایج تیزهوشان آمدش
خوش بختانه من در مدرسه شهید هاشمی نژاد1قبول شدم.

محمد امین پورتوانایی جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:06 ب.ظ

سلام اقای ال داوود امروز نتایج اومد من هاشمی نژاد 1 و نمونه دولتی اردکانی هر دو را قبول شدم از زحمات یکساله ی شما ممنونم شما در این سال بسیار زحمات کشیدید و من به لطف تلاش های شما قبول شدم.ممنونم

محمدرضا محمدی جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:28 ب.ظ

قابل توجه دانش آموزان گرامی شرکت کننده در آزمون ورودی مدارس نمونه دولتی و استعداد درخشان دوره اول متوسطه به اطلاع می رساند نتایج این آزموندر ساعت 12 دیشب بروی سایت razaviedu.irقرار گرفت.
دانش آموزان گرامی می توانید با کد ملی خود بعنوان نام کاربری و شماره شناسنامه پدرتان بعنوان کلمه عبور وارد سایت شده و از نتیجه خود آگاهی یابید.
سلام آقای آل داوود
من در هاشمی نژاد 1 و اردکانی قبول شدم
ببخشید که نتونستم دیشم این خبر رو بدم
دیشب هر چه کد امنیتی را وارد می کردم ارور میداد

asd جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 01:51 ب.ظ

صدرا جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 03:49 ب.ظ

سلام اقای ال داود :من هم هاشمی نژاد ۱ و هم اردکانی قبول شدم .این موفقیتم را مدیون تلاش های شما و اقای کاشانی هستم .ممنونم :

کسری خندان جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 04:40 ب.ظ

آقای آل داوود ممنونم بابت زحماتتون.

نقی پور جمعه 29 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 08:34 ب.ظ

سلام اقا من هاشمی نژاد 3 و اردکانی قبول شدم

از زحمات شما ممنونم

ولی ببخشید که نتوانستم زحمات شما را جبران کنم

خدا حافظ

شایان ابراهیمی شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:14 ب.ظ

سلام آقای آل داوود :

من تیزهوشان قبول شدم
باتشکر از زحمات شمااااااااااااا در یک سالی که گذشت .

شایان عزیز به انچه لیاقتش را داشتی دست یافتی مبارکتت باشه

محمد امین عرب شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:58 ب.ظ

با سلام وعرض خسته نباشید خدمت استاد گرانقدر جناب اقای ال داوود وتشکر فراوان از زحمات شما ودیگر اساتید
من امروز نتایج را دیدم ودر شهید هاشمی نژاد 1 پذیرفته شدم.
با آرزوی قبولی همه دوستان خوبم
خداحافظ

هر چند خبر قافلگیر کننده ای نبود و از قبل قابل پیش بینی بود اما همه ی ما از شنیدن موفقیت شما خوشحال شدیم

سارا هادوی یکشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1394 ساعت 12:11 ق.ظ

با سلام و عرض خسته نباشید.
تنها می خواستم از زحمات بی پایان و بی منتهای شما استاد بزرگوار در این سال نسبتا سخت و سنگین تشکر کنم و با تمام وجود امید وارم که نتیجه ای که حداقل برای خودم مطلوب و شیرین بود بتواند خستگی را تا حدودی از تن شما بیرون کند.
با تشکر :سارا هادوی -دانش آموخته شما در سال 94-93
خداحافظ

من هم از خبر قبولی شما خشنود شدم
با ارزوی موفقیت های بیشنر در سال های اینده
مرکوری همیشه چشم به راه شما می ماند

علی سبزی یکشنبه 4 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 06:51 ب.ظ

اگه تا صد هم بره یه جواب داره که اونم یکه
مدینین اگه فکر کنین تقلب کردم
خخخخخخخ

علی مظلوم چهارشنبه 19 اسفند‌ماه سال 1394 ساعت 04:26 ب.ظ

1245

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد