sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش
sutern rings

sutern rings

در جستجوی دانش

پایان خوش برای درس شیمی در کلاس دکتر حسابی


پایان خوش برای درس شیمی  در کلاس دکتر حسابی 


هفته ی پیش خوشبختانه درس  شیمی با یک اتفاق زیبا در کلاس دکتر حسابی به پایان رسید . 


از استاد محترم جناب آقای آل شهیدی عضو هیئت علمی دانشگاه فردوسی مشهد 

ولی دانش آموز مهربان و با استعداد کلاس ارشیای عزیز 


خواهش کردیم  تا برای دانش آموزان کاربرد مفاهیمی که در طی این ماه یاد گرفته اند  را بیان کنند . 

با این فرض که می دانستیم وقت ایشان بسیار ارزشمند وگران بها است و امکان قبول این زحمت برایشان دشوار اما خوشبختانه ایشان دعوت من و دانش آموزان را پذیرفتند و با روشی کاملا مفهومی و استفاده از وسایل کمک آموزشی 

توانستند به شیوه ای جذاب مطالب کتاب را بخصوص بخش اسید ها و باز ها را برای دانش آموزان و بنده توضیح دهند که مطمئن هستم من و کلیه دانش آموزان هیچگاه ساعتی را که در محضر این استاد بزرگوار بودیم فراموش نمیکنیم . 

امید وارم این اتفاق بزودی مورد استقبال اولیا متخصص ما در تمام زمینه ها قرار بگیرد و با توانایی های خود مارا در امر آموزش صحیح و کاربردی فرزندانشان یا ری نمایند . 


در پایان مجددا از زحمات ایشان کمال تشکر را دارم . 



نظرات 3 + ارسال نظر
سینا رستگار مقدم دوشنبه 18 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام آقای آل داوود:من دانش آموز پارسال شما هستم و یک سوال دارم
سوال:چرا شبنم روی سطح برگ است؟

والد سه‌شنبه 19 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 08:27 ق.ظ

سلام . بیشترین چیزی که در این دبستان دیدم تبعیض بود و تبعیض.من خودم چندین ساله که هیات علمی هستم.هنر نیست که. فرزندم با بودن در محیط آموزشی به این مرحله برسد.
ای کاش از والد دانش آموزی دعوت می کردید که کاسب بود و توانسته فرزندش را به این مرحله برساند.
بسیار متاسفم

محمد کسری سرطایی چهارشنبه 20 آبان‌ماه سال 1394 ساعت 11:24 ب.ظ

دوباره شیوه های آموزشی متفاوت آقای ال داوود
از نظر روانشناسی بچه ها دوست دارند که غیر از معلم کس دیگری هم به آن ها درس را بفهماند و این باعث میشود که مطلب کاملا در ذهن آن ها حک شود و از نظر علمی بهتر است که از این متخصصان دعوت نمود چرا که معلمان مانند اقیانوسی با عمق ۵ سانتی متر هستند ولی متخصصان منند چاهی با عمق ۱۰۰ متر .
و چیز دیگری هم که برای جواب به یکی از نظرات(والد)میخواهم بگویم این است که خب به هر حال بهتر است برای هر درس متخصص مربوط به آن درس را بیاوریم مثلا متخصص شیمی که والدین این دانش اموز هستند برای این درس مناسب است ولی مثلا واالدین ک دانش اموز که مثلا ریاضی خوانده اند یا ... برای این درس مناسب نیستند.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد